Co vyhlíží redakce v zimní sezóně 2021?

Rok se s rokem sešel a to znamená jediné – brzy se na japonských televizních obrazovkách začnou vysílat nové anime série ze zimní sezóny 2021. Tentokrát se máme na co těšit, čeká nás spousta návratů a pokračování a samozřejmě také vydařené nové kousky. Celkově bude o přízeň diváků soupeřit 45 nových anime, devět kraťasů a pět sérií pokračujících z podzimní sezóny.

Již tradiční těšení pravých otaku – tedy Japonců a Japonek, kteří se můžou na anime dívat přímo v televizi – jsme převzali ze serveru animateTimes.com. V první desítce jsou až na dvě výjimky samá pokračování. Ze všeho nejočekávanější je pokračování série Jakusoku no Neverland, která byla velice populární i u nás. Na druhém místě je pokračování lehce vzdělávacího anime o buňkách, Hataraku saibó!!. Třetí místo zaujalo pokračování fantasy série Tensei šitara Slime datta ken, na čtvrtém místě otaku očekávají, jak Subaru vyřeší problém v Re:Zero kara hadžimeru isekai seikacu, a páté místo zaujala alternativní verze pracujících buněk, tentokrát v poničeném a zdevastovaném těle: Hataraku saibó BLACK.

Silná sezóna je poznat i podle toho, že skoro každý v redakci měl chuť (nebo potřebu) vyjádřit, na co se těší. Naše doporučení naleznete níže. Napište nám, co nejvíce očekáváte vy!

Garax

Juru Camp Season 2Studio: C-Station

visual
Musím říct, že první sezóna Juru Campu pro mě byla něco jako zjevení. Do té doby jsem netušil, že by mě kdy mohlo bavit anime o kempování, kde se prakticky nic neděje. Ale opak byl pravdou. V době vycházení by se nenašlo nic, na co bych se těšil víc. Sledovat partu kamarádek, kterak si užívají krás japonských kempů a všeho, co ke správnému kempování patří, má své nezaměnitelné kouzlo. Důkazem úspěchu budiž i nevídaně zvýšený zájem o kempovací potřeby po odvysílání první sezóny. Pokračování má na starost opět studio C-Station a všechny důležité pozice zůstaly nezměněné, takže je i tato sezóna v dobrých rukách. Nemohu se dočkat, až budu zase moct začít každý týden kempovat z pohodlí obýváku, rozplývat se nad nemotorností Nadešiko a celkově si užívat odlehčenou atmosféru bezstarostného života, který by chtěl mít každý. Tohle anime je prostě balzám na duši.
Non non bijori NonstopStudio: Silver Link

visual
Tak je to konečně tady! Po čtyřletém čekání narušeném pouze předloňským filmem přichází nová sezóna jedné z nejlepších slice of life anime sérií, Non non bijori, tentokrát s podtitulem Nonstop. Opět se sešel kompletní tým lidí pracujících na předešlých sezónách, takže zde není velký důvod k obavám, že by se něco nevyvedlo. Úvodní píseň jako již tradičně obstará skupina nano.RIPE, tedy zde také vše při starém. A v tomto duchu se vlastně celá nová sezóna ponese. Opět si budeme moct vychutnávat každodenní život několika přátel na malé japonské vesnici, nechat se unášet na vlnách pohody a říkat si, jaké by to asi bylo být na jejich místě. Těžko něco dodávat, kdo měl rád předešlé sezóny, jistě si užije i tuto. A pokud snad někdo váhá, zda se na Non non bijori podívat, tak pokud má rád příběhy, ve kterých se nic vážného neděje, vše dobře dopadne a pohladí na duši, nemůže šlápnout vedle!
Azur Lane: Bisoku zenšin! Studio: Yostar pictures x CANDYBOX

visual
Po nepříliš vydařené TV sérii z minulého roku, kterou ocenili asi jen skalní fanoušci mobilní hry, přišel čas na druhý pokus v podobě adaptace komediální čtyřpanelovky, která vychází již několik let, ovšem teprve letos se dočkala oficiálního anglického překladu. Příběh se tentokrát točí kolem čtveřice holek Laffey, Javelin, Z23 a Ajanami, které budeme moci sledovat při jejich studiích na akademii, kde létají z maléru do maléru. Série bude vznikat pod taktovkou nově vzniklého animačního studia Yostar Pictures s pomocí od CANDYBOX, takže doufejme, že kvalita animace nezačne po prvních několika dílech upadat, jako tomu bylo u původní TV série. Nezbývá než držet palce a doufat, že se tentokrát vše vydaří a dostaneme veselou taškařici věrnou své předloze, která sice nebude ničím výjimečná, ale dokáže pobavit. A o to tu jde především.

YouSay

Alice in Deadly SchoolStudio: Hoods Entertainment

visual
Projekt, jehož existence sama o sobě je věru zvláštním úkazem. Animovaná adaptace jedné z her divadelního uskupení Alice in Project byla oznámena již v roce 2016, aby se posléze ubrala do dřímoty a nyní vyvstala z popela nikoli jako samostatný titul, nýbrž jakou součást Gekidol – prvku dále rozšiřujícího již tak propletený mediální mix. Co však pro mne činí titul neodolatelným, nejsou fascinující peripetie, jimiž si musel projít, ani nápadité propletení několika fikčních světů, nýbrž přítomnost mého oblíbence, režiséra Jamaučiho Šigejasua. Nazývat Jamaučiho osobitým tvůrcem ani zdaleka nevystihuje jeho unikátnost a um. Poté, co strávil několik let jako produkční asistent v Aši Production, se pomalu přesunul k epizodní režii v Tóei dóga. Skutečný rozkvět jeho schopností však přišel až v seriálu Saint Seija, kde si naplno osvojil tvůrčí přístup svého mentora Morišity Kózóa, jehož devízou bylo působivé proplétání prudkých hrdinských sérií a melancholických krás, které je obklopují – kombinace vytvářející vrcholný patos. Jamauči pak po boku Satóa Džuničiho a Nišioa Daisukeho patřil během devadesátých let k režisérským pilířům v Tóei. Jím vedené epizody dokázaly vždy upoutat, ať již šlo o bojové série pro chlapce, či magická dobrodružství pro dívky. Vedle znamenitých jednotlivých dílů, kterých je nepočítaně, mezi jeho režisérské vrcholy v Tóei patří třetí Digimon film, v němž dobrodružné vyprávění v Jamaučiho rukou postupně opouští hmatatelnou realitu a mění se v abstraktně snový střet pastelových barev a emocí, a dále pak film Saint Seija Tenkai-hen, v němž se režisér opět vydává jinak obtížně představitelnou cestou – zevrubně rozbíjí obraz chlapeckého hrdiny jako nezdolného ideálu odporujícího všemu nepřátelství a osudu. Tělesně i duševně zničený protagonista musí z vyššího principu projít očistcem, aby mohl stanout ve finálním duelu proti nezdolatelnému příkoří. Závěr pak nenabízí pocit triumfu, nýbrž předtuchu utrpení a údělu, jež se táhne věčně a před nímž není úniku. Saint Seija byla série vždy umně pracující s vrcholným patosem, avšak v Jamaučiho podání je zbavena téměř veškerého heroismu. Bylo to ovšem až po odchodu z Tóei, kdy dosáhl na projekt, který můžeme považovat za jeho magnum opus – CASSHERN Sins. Přetvoření tradičního hrdiny z Tacunoko dílny v nový příběh naplno využívající Jamaučiho vyjadřovací přednosti. Pomalé, melancholické putování světem směřujícím k záhubě; fyzicky nezdolatelný protagonista, který však vinou ztráty paměti nemůže dosáhnout toho, po čem touží nejvíce – pokání. Neodvratná smrt následující po každém setkání. Díky souhře okolností byl režisér podpořen obstojným časovým plánem a především svými známými, schopnými realizovat jeho vizi. Návrhy postav a animační režie Umakošiho Jošihika, animační i režijní um dalších přátel, hudební doprovod Wady Kaorua a nezapomenutelný herecký výkon Furuji Tórua v hlavní roli. Nicméně vše má dvě stránky, což je v Jamaučiho případě patrné především u epizod, které tvoří v rámci projektů vedených jinými tvůrci. Aby nedošlo k omylu, ty jsou rovněž skvělé, pečlivě vypracované mikrokosmy Jamaučiho světa se vším, co k němu patří. Ale je pravdou, že ve spoustě diváků zanechávají nespokojenost a setkávají se s odmítnutím. Jsou až příliš odlišné, osobité od ostatních epizod, proto i většina běžných diváků pozná, že je „něco jinak“, ať už to dokáže nějak konkretizovat, či nikoli. Ačkoli v mých očích patří jeho epizody (obvykle vypracované v tandemu s animačním režisérem Hajamou Džuničim) k těm nejzajímavějším televizním okamžikům, je nutno přiznat, že jeho práce skutečně odporuje běžným postupům – obtížné úhly, extrémní přiblížení kamery, zvláštní způsob střihu, přesycené barvy, klaustrofobní bojové sekvence. Dokonce i běžné akce jako utírání potu z čela mohou být někdy kvůli způsobu, jakým režisér pracuje s omezenými prostředky, hůře pochopitelné. V posledních pěti letech se však v animačním průmyslu objevoval spíše sporadicky a vypadalo to, že jeho snaha jít do důchodu byla konečně naplněna. Obvykle se vrátil pouze na výpomoc známému s obrazovým scénářem jedné epizody či openingu, když si chtěl vyzkoušet práci s kreslením s digitálními nástroji. Jeho návrat k režii je pro mě proto nebývale radostnou událostí. Jamauči se před několika lety nechal slyšet, že by rád realizoval ještě jeden vysněný projekt – nezbývá než doufat, že se mu to v budoucnu podaří a v případě, že ano, bude u toho ideálně i Umakoši. Nyní si však můžeme užít Jamaučiho um alespoň v tomto titulu.
Urasekai Picnic Studio: LIDEN FILMS x Felix Film

visual
V současném světě japonské literatury může jenom málo titulů říci, že má takovou záviděníhodnou pozici jako Urasekai Picnic – autorsky nesvázané sci-fi na pokračování publikované pod křídly labelu umně se pohybujícího na obou stranách sub/kulturního spektra. Urapiku si proto může užívat neskrývavý zájem příznivců vážnějšího pojetí beletrie, ale i toho více maniakálního. Mimoto jde o jedno ze zásadnějších děl nové juri vlny, která v posledních několika letech nabírá na intenzitě. Autor Mijazawa Iori splétá příběh nepochopitelných výjevů existujících na hranici absurdity, jeho postavy jsou však pevně ukotveny v realitě našeho světa. V případě animované adaptace vskutku nebylo vhodnějšího kandidáta než tvůrce, který zvládá poradit si s tiše, ale neústupně sílící romantickou nákloností dvou děvčat a zároveň mít blízko k denpa stylistice přelomu milénia. Bylo tedy velkou radostí, když se stal režisérem Sató Takuja, specialista na obě odvětví. V současném průmyslu nelze nalézt většího odborníka na adaptaci otevřeně juri příběhů. Asagao to Kase-san, Fragtime, Dónika naru hibi… Toť Satóova tvorba posledních let, v níž jej doprovází tvrdé tvůrčí jádro již od Kase-san. Urasekai Picnic tedy můžeme vnímat jako další logické prodloužení této linie. Na první pohled může zamrzet absence Satóovy největší spojenkyně, jenomže Sakai Kjúta má v současné době povinnosti jinde, díky čemuž dostala příležitost návrhy postav zpracovat Nišihata Ajumi, silná animátorka s jemným rukopisem, jejíž animační korekce podpořily již spousty projektů. Rovněž jsem zvědav, jakou hudební identitu seriálu vytvoří skladatel Watanabe Takeši, další Satóův dlouhodobý bratr ve zbrani.
HorimijaStudio: CloverWorks

visual
Ačkoli patří Išihama Masaši k nejzajímavějším tvůrcům, kteří se v animačním průmyslu pohybují, o mnoha jeho projektech nelze říci, že by byly vyloženě požehnané. Ačkoli má Išihama výrazný vizuální styl, jeho směrem mnohdy netečou tituly schopné jej využít naplno, případně jsou až příliš svázány s existující značkou, než aby mu umožnily dostatečnou kreativitu. A i u těch projektů, které se tomuto vyhnou, obvykle režisér narazí na nedostatek lidských a časových zdrojů. I jeho fenomenální práce na Šinsekai jori byla spíše situaci navzdory; díky promyšlenému a preciznímu využití dostupných prostředků a lidských kontaktů vytvořil i s relativním málem skutečný zázrak. Horimija, ač je předloha zábavná, nenabízí dokonalý soulad s režisérovým výrazovým slovníkem, ačkoli jako produkce by mohla obstát lépe než jeho předchozí projekt. To však neznamená, že nám Išihama nepřipraví příjemnou podívanou. Již upoutávky napovídají, že v těch správných okamžicích se do toho opře a jeho láska k siluetám a plochému vyobrazení prostoru a prvků v něm prosákne do popředí. Mimoto má silného spojence v návrhářce postav Iizuce Haruko, jejíž kresby jsou opět líbezné způsobem, který je jí vlastní. Je však otázkou, koho z řad vnějších kontaktů dokáže Išihama dále přitáhnout, když je většina jeho známých v současné době zaneprázdněna jinde. Objeví-li se alespoň na krátký okamžik animátoři Kodžima Takaši a například Suzuki Futoši, rozhodně bych se nezlobil. A kdyby pro některou z epizod nakreslil obrazový scénář Išihamův mentor Masunari Kódži (nedej bože by ji i režíroval!), pak bych si asi nemohl přát více.
Mušoku tensei ~Isekai ittara honki dasu~Studio: Studio Bind

visual
Má-li některý ze zimních projektů otevřené dveře k těm nejzajímavějším mladým tvůrcům v současné animační branži, pak je to Mušoku tensei. A že jejich síly bude využito, není nejmenších pochyb, vždyť animační producent Ótomo Tošija bude chtít po odchodu z 8bit všem dokázat, že co jeho nové studio dovede. Okamoto Manabu platí za zručného režiséra schopného zvládnout komediální hašteření, intenzivní akci i vše mezi tím. Jeho hlavní podporou budou animační režiséři Sugijama Kazutaka a Saitó Jošiko, kteří společně vytvořili návrhy postav. Jak Sugijama, tak Saitó se věnují spíše charakterovému herectví než akci, a právě zde přijde řada na nepřebernou paletu kontaktů prorůstající celý průmysl. Očekávat můžeme pestrou kombinaci animátorů, kteří se v posledních letech točili kolem Jama no susume, z druhé strany přispěchají kontakty kroužící kolem studia Pine Jam, které bezpochyby doplní část těch, kteří obvykle podporují projekty Fukušimy Júičiho. A tím to pochopitelně neskončí. Mimo čistě animační pole si myslím, že půjde o skvělou příležitost svěřit další epizodu do rukou režiséra Nakajamy Rjúa, kterému tento druh látky poměrně sedí. A pokud tomu nebude dáno ve Wonder Egg Priority, pak doufám, že Čina dostane příležitost alespoň zde. Upoutávky napovídají, že bude fascinující sledovat práci vedoucího kompozitu Tonšoa Šindžiho, pro nejž půjde po Hošiai no sora opět o velký krok kupředu. Další oblast, která poutá mou pozornost, je hudební doprovod v rukou Fudžisawy Jošiakiho a Cucumiho Hiroakiho. Oba patří ke skvělým skladatelům, ač Cucumimu již několik let uniká projekt, na kterém by skutečně dokázal předvést, čeho je schopen. To by se mohlo s titulem představujícím rozmáchlý fantaskní svět konečně změnit.
Wonder Egg PriorityStudio: CloverWorks

visual
Projekt, na němž se pracuje již poměrně dlouho, se značně vzpíral zveřejnění jakýchkoli informací. Nicméně už prvotní střípky nás připravovaly na znamenitou podívanou. Originální počin s Wakabajašim Šinem na režisérské sesli, Takahaši Saki jako návrhářkou postav a Umeharou Šótem na pozici animačního producenta. Řádka jmen, která již sama osobě znamenají mnoho. Wakabajaši do průmyslu vstoupil v druhé polovině nultých let jako animátor, nicméně poměrně brzy ho to začalo stále více táhnout k režii. Po letech epizodní režie dostal v roce 2018 možnost skutečně zazářit skrze osm krátkých epizod idol projektu 22/7, které naplno využily jeho předností – pečlivá práce se světlem, spletité scénování, jedinečná řeč těla každé postavy, přirozené vyobrazení každodenní všednosti a těch drobných okamžiků napětí, které ji narušují. Wakabajaši v současné době patří k nejzajímavějším tvůrčím hlasům a Wonder Egg Priority pro něj bude konečně znamenat první velký projekt. Přítomnost Umehary pak značí, že se na titulu bude koncentrovat značné množství animátorského talentu z průmyslu. Vedle již zmíněné Takahaši, v jejíchž kresbách se znamenitým způsobem mísí vlivy Tanaky Masajošiho a Horiguči Jukiko s její vlastní stylistikou, se na projektu ve významných rolích objeví animátoři Kawakami Júsuke a Kobajaši Keisuke. Kawakami sice do animačního světa vtrhnul čistě jako akční specialista, avšak v posledních několika letech se pomalu ale jistě začal orientovat i na charakterové herectví. Právě zde by se mu mohlo povést obě složky umně skloubit dohromady a dosáhnout nového milníku své kariéry. Kobajaši je naproti tomu čistý specialista na charakterové herectví. V jeho práci se kloubí preciznost tradiční realistické vlny s jistou nadsazeností, která je animaci vlastní. Chce-li někdo docenit Kobajašiho um plnými doušky, pak nelze doporučit nic jiného než Eromanga-sensei, kde najdeme jeho práci v největší koncentraci, a dále jako izolovaný okamžik úvodní několikaminutovou část Kimi no suizó o tabetai, kterou animoval zcela sám a můžeme ji proto vnímat jako přehledný slovník soudobé Kobajašiho výrazové stylistiky. Mimoto nás čeká široká přehlídka nadaných mladých i zkušených animátorů, neboť Umehara a jeho známosti sahají daleko. Osobně bych ocenil epizody zpracované Morim Hirotakou, Enokidoem Šunem a Činou. Nicméně poslední jmenovaný má silnější vazby na dalším ze zde zmíněných projektů (Mušoku tensei), ač jsem přesvědčen, že Wonder Egg by mu seděl více. S přihlédnutím k ohromujícímu tvůrčímu týmu nás muže těšit, že za námětem i scénářem stojí Nodžima Šindži, tedy člověk, který nemá problém pouštět se do palčivých témat a jejich prozkoumávání.

Shinobu

Urasekai Picnic Studio: LIDEN FILMS x Felix Film

visual
Jakožto poměrně zapálený čtenář light novel se poctivě snažím vyzkoušet každou novou anime adaptaci děl, která už jsem přečetl. Poslední dobou je to ale bohužel dost bída s nouzí. O to víc se těším na zpracování „Pikniku z jiného světa“. Ten je pro mě osobně jednou z nejlepších light novelových záležitostí, jakou jsem kdy četl, a podle ukázek by mu i chystané anime mohlo zdatně sekundovat.

Pokud nad tímto kouskem váháte z důvodu slovíčka „otherside“, což bezpečně evokuje „isekai“, tak vás mohu ubezpečit, že se o isekai rozhodně nejedná. Spíše bych použil zařazení mezi mystery/sci-fi s prvky hororu, ale zkuste sami a uvidíte.

Juru Camp Season 2Studio: C-Station

visual
Kempovali jste někdy? Kempovali jste někdy v zimě? Chcete si odpočinout a skvěle se zrelaxovat? Pokud jste na třetí otázku odpověděli ANO, druhá sezóna anime Juru Camp by vás rozhodně neměla zklamat. Jedná se o pokračování, takže je vřele doporučeno mít zhlédnutou první řadu, ale vlastně… ono by to mělo jít i bez ní, protože to poslední, co byste v tomto anime našli, je komplikovaný a náročný děj.
Na viděnou v kempu!
Kumo desu ga, nanika?Studio: Millepensee

visual
Pokud už vás unavují nekonečné harémy patřící mužským hrdinům a přitom máte rádi žánr isekai, mohlo by vás zaujmout anime v hlavní roli s pavoučkem alias bývalou středoškolačkou. (Ovšem jestli sličná pavoučice skončí s harémem pavouků, to opravdu netuším.)

Podle popisu děje je zde citelná podobnost s populárním Tensei šitara Slime datta ken, což ale ničemu nevadí a budeme moci přímo srovnávat (v lednu startuje i druhá řada „slizáka“). A aby těch náhod nebylo málo, bude mít i pavoučí anime délku dvou sezón, které by se měly vysílat kontinuálně (bez několikaměsíční přestávky).

Hataraku saibó BlackStudio: Liden Films

visual
Před dvěma lety se značné pozornosti těšilo anime Hataraku saibó, které bylo významně oceňováno dokonce i odbornou veřejností (a nemálo z nás uronilo slzu při vzpomínce na kultovní sérii Byl jednou jeden život). Předlohová manga v lednu končí, ale několik volných pokračování spokojeně pojede dál. Manga s podtitulem Black (černá) navíc dostane anime, a tak se budeme moci podívat, jak vypadá život buněk v nemocném a neudržovaném lidském těle. Jste zvědaví? Já moc!

Wolfii + Dorry

Juru Camp Season 2Studio: C-Station

visual
Chceme se koukat na druhou sezónu, protože se nám líbila ta první i všechny speciály. Z upoutávky se zdá, že kvalita se drží, takže nebude důvod do ní nejít.
Hataraku saibó BlackStudio: Liden Films

visual
Tento spinoff populárních pracujících buněk nám nabídne alternativní podání lidského těla v jeho výrazně zhuntovanější podobě. Pokud vás zajímají temnější stránky lidského těla typu cholesterol a jiné, Black bude pro vás. Ostřejší bojové scény jsou samozřejmostí.
HorimijaStudio: CloverWorks

visual
Četli jsme mangu už hrozně dávno, když ještě nebyla tak dlouhá, a byla hrozně úža. Teď tomu konečně udělali anime, a tak jsme hrozně rádi a budeme koukat. Navíc Ximara říkala, že to takhle máme/můžeme napsat.
Jatogame-čan kansacu nikki sansacumeStudio: Saetta

visual
Více znalostí o Nagoje a okolí ve vtipném kraťasovém podání nikdy neuškodí.
Non non bijori NonstopStudio: Silver Link

visual
Jako návrat ke starému známému, se kterým jste strávili nejlepší chvíle života. Nonons navždy!

Kaya

Uff! Normálně sleduji dvě až tři sezónní série, ale tentokrát to zjevně nebude úplně možné, protože množství pokračování, na která jsem čekal, je opravdu MNOHO. Když to shrnu: Jakusoku no Neverland, Dr. Stone, obě Hataraku saibó, Juru Camp, Paterčata, Re:Zero a především Log Horizon! Vzhledem k tomu, že na prvních pět titulu už se těší kolegové, zaměřím se na poslední tři.
Re:Zero kara hadžimeru isekai seikacuStudio: White Fox

visual
Tady není o čem diskutovat. To, co jsem psal v létě o Re:Zero, pořád platí: „PROSTĚ MUSÍM vědět, jak to pokračuje!“ Příběhová linka první poloviny druhé série skončila, jak se dalo očekávat… s mnoha, MNOHA otevřenými konci. Takže je rozhodně na co se těšit!
Go-tóbun no hanajome 2Studio: Bibury

visual
Jasně, pro většinu je to jen další pokračování tuctové harémovky, ale já si Paterčata velmi oblíbil a první série se mi moc líbila. Krom toho paterčata hraje hned několik mých oblíbených hlasových hereček, takže je to jasná volba!
Log Horizon: Entaku hókaiStudio: Studio DEEN

visual
A třešnička na dortu zimní sezóny je jednoznačně pokračování Log Horizon! Pět nekonečně dlouhých let čekám na animované pokračování příběhu stratéga Široeho a jeho party a KONEČNĚ jsem se dočkal. Sice mě pořád mrzí, že i třetí sérii bude dělat Studio DEEN (osobně první řadu pod taktovkou studia Satelight považuji po stránce kresby a animace za mnohem zdařilejší než tu druhou), ale s tím se nedá nic dělat.

Ximara

Jakusoku no NeverlandStudio: Clover Works

visual
Po konci předchozí sezóny jsem nevydržela a pustila jsem se do mangy. Příběh se dále rozvíjí, stále zůstává jeho hororový nádech, ale přece jenom je už trochu jiný – není ohraničený tak jasným cílem: útěkem. I když další příběhovou část již znám, těším se na zpracování. Tvůrci po skončení první série poznamenali, že se při tvorbě druhé nejspíš nebudou úplně držet předlohy, tak… jsem zvědavá a možná se toho trochu bojím.
Hataraku saibó!!Studio: David Production

visual
Úspěšnou první sezónu (prý snad i fakticky přesnou) následuje druhá, kterou si také nemohu nechat ujít. Kdo by se nerozplýval nad malými destičkami!
Hataraku saibó BlackStudio: Liden Films

visual
O něco více se však těším na temnou variantu pracujících buněk. Po skončení první sezóny Hataraku saibó jsem si přečetla pár kapitol mangy a… máme se na co těšit. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Log Horizon: Entaku hókaiStudio: Studio DEEN

visual
Dlouho očekávané (a kvůli covidu odkládané) pokračování populární série. Tentokrát očekávám hlavně politické vyjednávání a rozbroje spíše slovní než bojové. Nicméně se těším, co nového nám záhadný svět počítačové hry odhalí.
Dr. Stone: Stone WarsStudio: TMS Entertainment

visual
První série vygradovala přípravou na válku, která nás čeká v této sezóně. Fandím samozřejmě Senkúovi, a tak jsem zvědavá, co dalšího si vymyslí na vylepšení doby kamenné. A jaká další překvapení nás čekají.

zdroj:   animateTimes