FamilyMart nepřestává koketovat s Miku

Páté narozky Hatsune Miku ve velkém oslaví i japonský řetězec nonstop samoobsluh FamilyMart. Ten již před časem představil dvě originální figurky Vocaloida 01, které budou mít zákazníci možnost vyhrát, a rovněž avizoval prodej Miku nikumanů či zeleninového PoPiPo džusu. V sortimentu této kampaně se nově objevilo rovněž pečivo plněné „pórkovým“ krémem a instantní yakisoba (smažené nudle) Hatsune Miku Negi.

Zmíněné poživatiny si můžete prohlédnout v galerii. Jen pro zajímavost dodám, že 350ml láhev onoho zeleninového džusu jedovatě zelené barvy nakonec nestojí 200 jenů, jak Hatsune Miku zpívá, nýbrž jen 158. K dostání je celkem v šesti, ilustracemi se od sebe lišících, lahvích a v jeho složení naleznete například šťávu z jablka, hroznů nebo špenátu. Po chuťové stránce je údajně sladký avšak se zřetelným zeleninovým aroma na pozadí.

Pod článkem naleznete též reklamy, jimiž FamilyMart svoji akci k pátému výročí vocaloidí oslavenkyně zaštítil. Řekl bych, že marketingové oddělení Toyoty by si z nich mělo vzít dobrý příklad.