FamilyMart nepřestává koketovat s Miku

Pá­té na­roz­ky Hat­su­ne Mi­ku ve vel­kém osla­ví i ja­pon­ský ře­tě­zec non­stop sa­mo­ob­sluh Fa­mi­ly­Mart. Ten již před ča­sem před­sta­vil dvě ori­gi­nál­ní fi­gur­ky Vo­ca­loi­da 01, kte­ré bu­dou mít zá­kaz­ní­ci mož­nost vy­hrát, a rov­něž avi­zo­val pro­dej Mi­ku ni­ku­ma­nů či ze­le­ni­no­vé­ho Po­Pi­Po džu­su. V sor­ti­men­tu té­to kam­pa­ně se no­vě ob­je­vi­lo rov­něž pe­či­vo pl­ně­né „pórko­vým“ kré­mem a in­stant­ní ya­ki­so­ba (sma­že­né nudle) Hat­su­ne Mi­ku Ne­gi.

Zmí­ně­né po­ži­va­ti­ny si mů­že­te pro­hléd­nout v ga­le­rii. Jen pro za­jí­ma­vost do­dám, že 350ml lá­hev ono­ho ze­le­ni­no­vé­ho džu­su je­do­va­tě ze­le­né bar­vy na­ko­nec ne­sto­jí 200 je­nů, jak Hat­su­ne Mi­ku zpí­vá, ný­brž jen 158. K do­stá­ní je cel­kem v šes­ti, ilu­stra­ce­mi se od se­be li­ší­cích, lah­vích a v je­ho slo­že­ní na­lez­ne­te na­pří­klad šťá­vu z ja­bl­ka, hroz­nů ne­bo špe­ná­tu. Po chu­ťo­vé strán­ce je údaj­ně slad­ký avšak se zře­tel­ným ze­le­ni­no­vým aro­ma na po­za­dí.

Pod člán­kem na­lez­ne­te též re­kla­my, ji­miž Fa­mi­ly­Mart svo­ji ak­ci k pá­té­mu vý­ro­čí vo­ca­loi­dí osla­ven­ky­ně za­ští­til. Ře­kl bych, že mar­ke­tingo­vé od­dě­le­ní Toy­o­ty by si z nich mě­lo vzít dob­rý pří­klad.

 

Hy-phen-a-tion