S příchodem dubna došlo k oficiálnímu oznámení o založení nové animační společnosti nazvané Studio Durian. Společnost rozjela své oficiální stránky, na nichž jsou uvedeny základní informace. Zakladatelem společnosti i jejím ředitelem je skvělý animátor a režisér Ošijama Kijotaka. Studio Durian založil společně s producentkou Nagano Júki. Společnost vznikla již v roce 2017, její existence však byla veřejnosti odhalena až nyní. Sám Ošijama pak již v polovině března na svém twitterovém účtu informoval, že založil novou animační společnost a že k jejímu odhalení dojde v dubnu. Studio Durian se poprvé v titulcích objevilo pokračování FLCL, pro které Ošijama kreslil mechanické návrhy. Studio nyní pracuje na krátkém originálním filmu.
Ošijama Kijotaka je především mistrem animátorem, na kontě má však také návrhářské práce i režii. V anime průmyslu debutoval v roce 2004. Poprvé na sebe větší pozornost upoutal především svými pracemi na seriálu Dennó Coil (2007), na němž se ve velkém podílel jako animátor a animační režisér. Dalším milníkem v jeho kariéře byl film Hagane no Renkindžucuši Milos no Seinaru Hoši (2011), na němž pracoval jako přední režisér animace. Výsledkem byla úchvatná vizuální podívaná. Následovaly animační práce na Mijazakiho filmu Kaze Tačinu (2012) a poté Space Dandy (2014), který představil Ošijamu také jako scénáristu, autora obrazového scénáře a epizodního režiséra. Ošijama se kompletně ujal zpracování osmnácté epizody, pro niž zajistil scénář, obrazový scénář, epizodní režii, animační režii i animaci klíčových snímků. Po takovém extravagantním představení už o jeho talentu nemohl nikdo pochybovat.
Flip Flappers (2016) pak představilo Ošijamu jako seriálového režiséra. Na celém projektu odvedl neskutečný kus práce; od koncepce přes scénář, obrazové scénáře a epizodní režii po animaci samotnou. Nejbláznivějším výkonem v tomto případě pak bylo to, že pro závěrečnou epizodu během přibližně dvou týdnů Ošijama naanimoval přibližně 250 střihů, což činí téměř tři čtvrtiny epizody. Důvodem bylo poměrně vážné produkční zadýchání v závěru seriálu. Další významnou zastávkou byl seriál DEVILMAN crybaby (2018), pro nějž nakreslil návrhy démonů a rovněž na ně dohlížel jako animační režisér. Téměř sám se pak postaral o pátou epizodu – obrazový scénář, epizodní režie, animační režie a opět animace drtivé části celé epizody. Kromě toho přispěl svým animačním umem i v hrsti dalších epizod seriálu. Další nezapomenutelné výkony již podá pod hlavičkou svého vlastního animačního studia.
Nagano Júki do průmyslu vstoupila v roce 2006. Brzy se usadila ve studiu Bones, kde pracovala jako produkční asistentka. Postupně se vypracovala a na projektech Akagami no Širajuki-hime a Mob Psycho 100 se podílela jako animační producentka.