V dnešní době dokáží mobilní telefony nahradit stolní počítače v mnoha činnostech, ke kterým se nyní překvapivě přidala také tvorba mangy. Příkladem budiž 20letý mangaka Só Acumori, jenž se místo kreslení pomocí grafického tabletu věnoval kreslení na mobilním telefonu, a to dokonce ne pomocí stylu, ale pouze prsty. Přitom se nejedná o žádného amatéra, jeho manga Anata ga Koi to Iu no nara získala vloni čestné umístění v soutěži časopisu Šúkan Šónen Jump pro začínající autory. Editoři časopisu, který soutěž pořádá, přitom nevěděli, že manga byla nakreslena na obyčejném telefonu. Zjistili to náhodou při obchodním jednání.
Ke kreslení mangy se dostal díky anime Bakuman., které vypráví o amatérských autorech mangy na střední škole. To se mu zalíbilo, a tak rovněž začal na střední škole kreslit mangu. Ze začátku sice kreslil perem na papír, ale časem mu kamarád v uměleckém kroužku řekl, že ostatní kreslí pomocí chytrých telefonů. Mnoho jeho přátel používalo aplikaci ibisPaint, která je aktuálně dostupná jak na Google Play Store, tak i na App Store.
Ze začátku mu kreslení na mobilu dělalo problémy, dokonce mu brzy jeho matka koupila grafický tablet (Wacom Intuos). Nicméně počítač často používali ostatní členové rodiny, a tak Acumori nemíval na použití tabletu ke kreslení mangy moc času. Proto se brzy přesunul ke kreslení na papír a v této činnosti pokračoval po celou střední školu.
Po střední škole začal chodit do přípravné školy (nultý ročník) a opět se vrátil ke kreslení mangy na mobilním telefonu. V devatenácti letech objevil soutěž časopisu Šúkan Šónen Jump, a jelikož neměl rád učení a ani mu nevyšly přihlášky na vysokou, rozhodl se věnovat další dva měsíce kreslení mangy. Nakonec se mu to vyplatilo a stal se tak prvním člověkem, který uspěl ve velké soutěži s kresbami z mobilu.
Nicméně nyní Acumori tvoří mangu s pomocí počítače a grafického tabletu, což si pochvaluje, protože je to mnohem rychlejší než kreslení na mobilu. Přesto má stále na mobilu nainstalovanou aplikaci na kreslení. Sám poznamenal, že při kreslení na mobilu je nejtěžší dělání rovných čar, ale výhoda je ale zase v tom, že člověk může tvořit mangu odkudkoliv.
Tento trend podporuje i Šónen Jump, který se rozhodl vydat aplikaci Jump Paint. Ta je je zdarma dostupná v devíti jazycích a obsahuje přímé napojení na Šónen Jump Rookie, kam umělci mohou nahrávat svoji práci. Do budoucna se tedy můžeme těšit na mnohem více mang kreslených na mobilním telefonu.