Japonská nahrávací společnost Flying Dog pořádá speciální akci a pro sto šťastlivců má připravené ceny v podobě originálního trička a plátěné tašky Flying Dog. Sto lidí bude vybráno na základě loterie, ale do té se dostanou jenom ti, kteří projdou první fází. Každý, kdo se chce dostat do slosování, musí poznat, kteří seiyuu či zpěváci/zpěvačky mluví v krátkých reklamních spotech společnosti Flying Dog. Spotů je celkem sedmnáct a nepřipouští se ani jedna chyba.
Flying Dog má ve svém názvu i logu psa, proto všichni ve spotech pouze zaštěkají. To musí potenciálním soutěžícím stačit pro správnou identifikaci. Čas na to mají až do konce března, kdy je uzavírka příjmu soutěžních odpovědí.
Jedná se podle mě o docela velkou výzvu, a proto jsem zvědavý, jestli se vůbec najde sto lidí se stoprocentní úspěšností.