S Parkem Seong-Hu o Džudžucu kaisen

Ser­ve­ru ANN se po­ved­lo udě­lat krát­ký roz­ho­vor s re­ži­sé­rem po­pu­lár­ní ani­me sé­rie Džudžu­cu kai­sen, Par­kem Se­ong-Hu. Re­ži­sér je zná­mý na­pří­klad svým zpra­co­vá­ním The God of High Scho­ol ne­bo Ga­ro: Va­nishing Li­ne a ja­ko ani­má­tor se po­dí­lel na­pří­klad na Ba­na­na Fish ne­bo DE­VIL­MAN cry­ba­by. Před­lo­hou sé­rie je šónen man­ga od Aku­ta­mi­ho Ge­ge­ho, kte­rá vy­chá­zí od břez­na 2018 v ča­so­pi­su Šúkan šónen Jump od na­kla­da­tel­ství Shu­e­isha. Hlav­ním hr­di­nou pří­bě­hu je sil­ný mla­dík Júdži Ita­do­ri, kte­rý se jed­no­ho dne do­stá­vá do tem­né­ho svě­ta kle­teb a kou­zel­ní­ků.

Man­gy z Šónen Jum­pu jsou zná­mé tím, že vy­chá­zí roky a roky. Ja­ký byl váš pří­stup k adap­ta­ci za­čát­ku tak dlou­hé­ho pří­bě­hu do po­do­by sezónní­ho ani­me?

Na­ším cí­lem ne­by­lo přes­ně re­kon­stru­o­vat man­gu, ale vy­tvo­řit co nej­lep­ší ani­me sé­rii s ori­gi­nál­ní pří­bě­ho­vou lin­kou. Pro­to jsme ře­ši­li hod­ně de­tai­lů pří­mo s Aku­ta­mim a spo­leč­nos­tí Shu­e­isha.

S ja­ký­mi vý­zva­mi jste se bě­hem zpra­co­vá­ní man­gy do ani­mo­va­né po­do­by po­tý­ka­li? Tře­ba ty pří­še­ry kle­teb jsou oprav­du sí­la!

By­lo slo­ži­té pře­vést po­sta­vy, ale ze vše­ho nej­ná­roč­něj­ší by­ly scé­ny s Ex­pan­zí do­mé­ny. Man­ga je sa­mo­zřej­mě kres­le­ná čer­no­bí­le a bez po­hy­bu, pro­to jsme při bu­do­vá­ní troj­roz­měr­né­ho pro­sto­ru mu­se­li hod­ně pře­mýš­let – jak bu­de vy­pa­dat, ja­ké bar­vy bu­de mít a po­dob­ně. Na tom­to jsme ta­ké hod­ně spo­lu­pra­co­va­li s Aku­ta­mim a Shu­e­ishou.

V ani­me na­jde­me i scé­ny, kte­ré se v man­ze ne­ob­je­vi­ly ne­bo by­ly vý­raz­ně krat­ší, na­pří­klad mi­nu­lost Ku­gi­sa­ki No­ba­ry ve tře­tí epi­zo­dě. Mů­žou di­vá­ci v ani­me oče­ká­vat ví­ce po­dob­ných do­pl­ně­ní?

Ne­chci pro­zra­dit ně­ja­ký spo­i­ler, ale obec­ně ano, di­vá­ci se mo­hou tě­šit na dal­ší scé­ny, kte­ré bu­dou čis­tě jen v ani­me zpra­co­vá­ní. Všech­ny jsou schvá­le­né Aku­ta­mim, tak se na ně těš­te!

Jak bys­te po­rov­nal prá­ci na Džudžu­cu kai­sen a The God of High Scho­ol, va­ší před­cho­zí sé­rii?

Na obou sé­ri­ích pra­co­va­ly roz­díl­né týmy, tak­že moc po­dob­nos­tí me­zi ni­mi na­jít nelze. Po­kud bych měl pře­ce je­nom ně­co vy­pích­nout, by­li by to li­dé, kte­ří se po­dí­le­li na obou. Kaž­dý z těch­to tvůr­ců pro­mí­tá do akč­ních scén vlast­ní tech­ni­ku a kre­a­ti­vi­tu, tak­že ty­to scé­ny mo­hou ve vý­sled­ku pů­so­bit po­dob­ně, ale přes­to ji­nak.

Chtěl bys­te vzká­zat ně­co fa­nouškům Džudžu­cu kai­sen?
Dou­fám, že se vám ani­me bu­de lí­bit stej­ně ja­ko man­ga!

zdroj:   ANN
Hy-phen-a-tion