Tajemství animace houpání předností odhaleno

Dělat animaci vyžaduje značnou dávku plánování. Nijak jinak tomu není ani v případě houpajících se předností hrdinek. Ať už se jednalo o legendární supersonické pohyby poprsí Saeko v High School of the Dead, nebo jakékoliv normálnější houpání, při plánování se vždy řeší fyzika, aby výsledné dílo vypadalo realisticky. Nemusíte být fanoušky ečči žánru, abyste se s tímto fenoménem již setkali a možná i vás napadlo, kolik práce muselo dát vytvořit podobné záběry. Produkční tým série Isekai Maó to Šókan Šódžo no Dorei Madžucu se rozhodl odhalit proces přípravy těchto fascinujících scén.

Na ukázku byl zveřejněn obrazový scénář úvodní znělky anime a my se teď podíváme na pouhé tři sekundy, ve kterých se v hlavní roli objevuje značně předimenzovaný výstřih Shery L. Greenwood. Kromě nákresů jsou ve scénáři i textové popisky. To pro případ, že by snad animátorovi nebylo jasné, co s Sheřinými mohutnými nárazníky v daném okamžiku zamýšleli scénáristé: „PLÁC – plesknou o sebe!“, „Její prsa se odrazí od sebe.“, „Pod tlakem větru vyletí nahoru.“ Tyto a další striktní poznámky doplňují obrazový materiál. Ale i pro ty z nás, kteří neumí japonsky, jsou nákresy velmi názorné a bezesporu zajímavé.

Pokud nejste fanoušky „létajícího poprsí“, a přesto jste dočetli až sem, máme pro vás dobrou zprávu. I dalším částem openingu je ve scénáři věnována stejná pozornost a rozpracování je právě tak detailní jako zmíněná třísekundová scéna. Tento velmi poučný článek zakončíme odkazem na samotnou úvodní znělku a její klíčovou část: „0:55–0:58“.