Juasa Masaaki kutí další film

news_xlarge_yoruhamijikashi_main_visual15. pro­sin­ce by­ly ote­vře­ny ofi­ci­ál­ní strán­ky no­vé­ho pro­jek­tu, kte­rý vzni­ká pod hla­vič­kou pro­gra­mo­vé­ho blo­ku sta­ni­ce Fu­ji TV zva­né­ho no­i­ta­mi­nA. Jed­ná se o adap­ta­ci kni­hy zva­né Jo­ru wa Mi­dži­ka­ši Aru­ke jo Oto­me (v pře­kla­du „Noc je krát­ká, tak se vy­dej na ces­tu, děv­če“), za níž sto­jí spi­so­va­tel Mo­ri­mi To­mi­hi­ko, me­zi je­hož dal­ší dí­la se řa­dí Taijó no tó, Učóten Ka­zo­ku a Jodžóhan Šinwa Tai­kei. Po­sled­ní dvě jme­no­va­né se již do­čka­ly ani­mo­va­ných adap­ta­cí. A prá­vě tvůr­čí tým se­ri­á­lu Jodžóhan Šinwa Tai­kei zpra­cu­je i adap­ta­ci Jo­ru wa Mi­dži­ka­ši Aru­ke jo Oto­me, kte­rá bu­de mít fil­mo­vou po­do­bu. Sní­mek do kin vstou­pí v pá­tek 7. dub­na 2017.

Re­žie se ujal Ju­a­sa Ma­sa­a­ki, jenž re­ží­ro­val na­pří­klad sní­mek Mind Ga­me. Dá­le byl ve­dou­cí si­lou u se­ri­á­lů Ke­mo­no­zu­me, Kai­ba a Ping Pong The Ani­mati­on. Scé­nář k no­vé­mu fil­mu se­psal Ue­da Ma­ko­to, kte­rý se v ani­me dří­ve po­dí­lel pou­ze na Jodžóhan Šinwa Tai­kei. Pů­vod­ní ná­vrhy po­stav na­kres­lil ilu­strá­tor Na­ka­mu­ra Jú­su­ke. Film dis­tri­bu­u­je spo­leč­nost Tou­hou Ei­zou Ji­gy­ou­bu. Ani­mač­ní prá­ce má v ru­kou Ju­a­so­vo stu­dio Science Sa­ru, kte­ré vy­pro­du­ko­va­lo na­pří­klad úvod­ní ti­tul­ko­vé sek­ven­ce k se­ri­á­lu Ga­ro -Honó no Ko­kuin-.

Hu­deb­ní do­pro­vod slo­ží Óši­ma Mi­či­ru, je­jíž sklad­by by­lo mož­no sly­šet v se­ri­á­lech Ha­ga­ne no Ren­kin­džu­cu­ši, Rok­ka no Jú­ša a Aka­ga­mi no Ši­ra­juki-hi­me. Rocko­vá ka­pe­la ASI­AN KUNG-FU GE­NE­RATI­ON k fil­mu na­hra­je no­vou do­pro­vod­nou pí­seň. Hlav­ní ro­li na­mlu­ví he­rec a mu­zi­kant Ho­ši­no Gen.

Před­lo­ha vy­šla v lis­to­pa­du roku 2006 a do­po­sud se jí je­nom v Ja­pon­sku pro­da­lo přes mi­lión vý­tis­ků. Kni­ha rov­něž zís­ka­la dvě ce­ny. Dí­lo sle­du­je osu­dy be­ze­jmen­né hlav­ní po­sta­vy, kte­ré do oka padla krás­ná čer­no­vla­sá dív­ka. Pro­ta­go­nis­ta ji sle­du­je a čas od ča­su se s ní pod zá­min­kou ná­ho­dy pouš­tí do ře­či. Děv­če si však je­ho ná­klon­nos­ti ne­ní vě­do­mo. Pro­ta­go­nis­ta ne­tu­ší, že při dvo­ře­ní se dív­ce za­ži­je mno­ho si­tu­a­cí vy­my­ka­jí­cích se lid­ské­mu chá­pa­ní.

Hy-phen-a-tion