Záchody s bišódžo

CDah0AFUUAELwJv.jpg largeŽe si ja­pon­ští ota­ku zdo­bí své vo­zy pod­le svých ob­lí­be­ných sé­rií, ne­ní žád­nou no­vin­kou. Na fes­ti­va­lu po­řá­da­ném por­tá­lem Ni­co­ni­co, jenž pro­bě­hl mi­nu­lý ví­kend na vý­sta­viš­ti Ma­ku­ha­ri Mes­se v Či­bě, při­šla s no­vou odno­ží to­ho­to tren­du sku­pi­na li­dí ří­ka­jí­cí si Ja­pan Un­ko So­ci­e­ty. Je­jich or­ga­ni­za­ce má za cíl zlep­šit po­vě­do­mí ja­pon­ské spo­leč­nos­ti o nej­růz­něj­ších pro­blé­mech spo­je­ných s trá­ví­cím trak­tem, což už ostat­ně na­po­ví­dá i sa­mot­ný ná­zev or­ga­ni­za­ce, je­li­kož un­ko by se da­lo pře­lo­žit ja­ko bo­bek.

Aby na svůj pro­gram na­lá­ka­li pří­tom­né ota­ku, Ja­pan Un­ko So­ci­e­ty se roz­hod­la vsa­dit na krás­ně vy­pa­da­jí­cí to­a­le­ty, na kte­rých vy­ob­ra­zi­la svo­je vlast­ní mas­kot­ky z pro­gra­mu s ná­zvem Un­ko Collecti­on, ne­bo­li Un­Colle. Ty­to dív­ky před­sta­vu­jí mo­efi­ko­va­né ver­ze nej­růz­něj­ší bak­te­rií ži­jí­cích v lid­ském trá­ví­cím ústro­jí. Zá­cho­dy se sa­mo­zřej­mě sta­ly cen­t­rem po­zor­nos­ti a zapózo­va­la na nich i řa­da cospla­ye­rek. Vý­sled­né fot­ky si mů­že­te pro­hléd­nout v ga­le­rii pod člán­kem. Or­ga­ni­za­ce mi­mo ji­né ta­ké na­bí­ze­la, že zdar­ma otes­tu­je sto­li­ci pří­tom­ných ná­vštěv­ní­ků.

zdroje:   RocketNews24,  ANN
Hy-phen-a-tion