Na konci loňského léta jsme zmiňovali, že se dopravní podnik města Kjóta rozhodl v rámci festivalu Kyoto International Manga Anime Fair 2014 nazdobit část svých vozů v otaku stylu. Zdá se, že to byl pouze začátek kampaně cílené na příznivce anime a mangy, jelikož dopravní podnik nyní spustil rozsáhlejší reklamní akci, v níž využívá spotů tvořených animačním studiem Gjorai Eizo. V těchto reklamách se pak objevují tři nové maskotky, dívky Uzumasa Moe, Macuga Saki a Ono Misa, které divákům představují nejnovější kampaně dopravního podniku. V posledním nahraném videu umístěném pod článkem můžete vidět i nejrůznější turistické atrakce Kjóta.
Volba seijú pro jednotlivé dívky proběhla formou soutěže, jež byla pořádána na již zmiňované akci Kyoto International Manga Anime Fair 2014. Vítězkami se staly Hasegawa Nana, Cukada Jui a Tanigake Minori. Samotné studio Gjorai Eizo toho za sebou zatím moc nemá a dosud se soustředilo spíše na obdobné reklamní akce. V letošní letní sezóně se podílelo pouze na tvorbě kraťasu Urawa no Usagi-čan.