Loni jsme tu měli brýle v designu Vocaloida 01, jež byly určené hráčům videoher. Letos přišla společnost Rohto Pharmaceutical (jeden z největších japonských výrobců léčiv) s velmi podobně zaměřeným produktem. A také zde je hlavní postavou propagace Hacune Miku.
Jedná se o kapky do očí DigiEye, které mají pomáhat lidem trpícím Syndromem unaveného oka. Ten vzniká coby důsledek přílišného namáhání zraku u monitorů i displejů všeho druhu a projevuje se zejména pálením očí, slzením nebo naopak pocitem suchých očí. Kapky DigiEye jsou již v prodeji, přičemž jedno balení vyjde na 880 jenů (cca 177 korun).
O design balení těchto kapek se postarala Osaka Nozomi alias non, autorka ilustrací například v novelách Čúnibjó. Propagační ilustraci Miku (úvodní obrázek) vytvořila ilustrátorka Juzuki Kihiro.
V rámci propagace byla navíc vydána aplikace DigiEye AR pro iOS i Android. Ta prozatím obsahuje pouze informace o kapkách, nicméně v sekci AR (rozšířená realita) se 3. srpna ve 20:00 japonského času objeví exkluzivní vocaloidí song tohoto projektu a s ním spojené vystoupení Hacune Miku v rozšířené realitě. Jako AR pódium poslouží Miku buď přímo balení kapek DigiEye, nebo tato (vytisknutá a složená) krabička.
http://youtu.be/jrtl1K_is2g