Titulní stránka časopisu Dengeki G’s Magazine minulý pátek konečně potvrdila dlouho očekávanou herní adaptaci populárního anime Angel Beats!. To vyšlo v roce 2010 a scénář pro něj napsal bývalý vrchní scénárista studia Key Maeda Jun, který má na svědomí i většinu největších hitů tohoto studia. Vznik této série se však neobešel bez problémů a tvůrci anime byli nuceni v průběhu produkce původně plánovaných 26 dílů zkrátit na polovinu. To se negativně podepsalo především právě na scénáři, ze kterého kvůli tomu musela okamžitě zmizet celá řada věcí, a druhá polovina série tak působí poněkud uspěchaně, a co se mnohých vedlejších postav týče, i mírně nedořečeně.
Možná právě proto Maeda ještě tentýž rok oznámil svůj úmysl časem původní příběh znovu zadaptovat do podoby hry. Ovšem podle tvůrců až do minulého týdne nebyla ve stavu, kdy by mohla být oficiálně oznámena. To se však nyní změnilo a herní podoby Angel Beats! se dočkáme příští rok. O samotné hře toho zatím oficiálně příliš prozrazeno nebylo, ale měla by postupně vyjít v několika částech, z nichž první bychom se měli dočkat už na jaře příštího roku. Jestli půjde o klasickou vizuální novelu či jakou bude mít výsledný titul přístupnost, není zatím známo.