Smršť tyčinek KitKat ze známých japonských regionů

Ja­pon­sko je mi­mo ji­né zná­mé svou bo­ha­tou na­bíd­kou pří­chu­tí ce­lo­svě­to­vě ob­lí­be­ných ty­či­nek KitKat. Za­tím­co na­ši­nec si mů­že vy­brat pou­ze z ne­měn­né na­bíd­ky ně­ja­kých dvou, tří va­ri­ant li­ší­cích se pou­ze dru­hem po­u­ži­té čo­ko­lá­dy, Ja­pon­ci ma­jí k dis­po­zi­ci na­bíd­ku ty­či­nek KitKat roz­lič­ných chu­tí (ja­ho­da, ze­le­ný čaj, pu­ding atd.) i ba­rev. Ta­to na­bíd­ka se na­víc prů­běž­ně mě­ní pod­le ak­tu­ál­ní­ho roč­ní­ho ob­do­bí ne­bo na zá­kla­dě li­mi­to­va­ných edi­cí.

Ja­pon­ská di­vi­ze vý­rob­ce ty­či­nek KitKat, te­dy spo­leč­nos­ti Ne­st­lé, se ny­ní roz­hod­la tu­to růz­no­ro­dost po­vý­šit na no­vou úro­veň a sor­ti­ment roz­ší­řit pod­le jed­not­li­vých ob­las­tí, ve kte­rých bu­dou vy­bra­né pří­chu­tě ex­klu­ziv­ně k do­stá­ní. Obec­ně pla­tí, že kaž­dá z těch­to pří­chu­tí je ně­jak spja­ta s re­gi­o­nem, ve kte­rém se bu­de pro­dá­vat. To z ty­či­nek KitKat či­ní ne­tra­dič­ní su­ve­nýr, kte­rý mo­hou ná­vštěv­ní­ci té či oné kon­krét­ní ob­las­ti při­vézt svým zná­mým.

Ve­d­le ak­tu­ál­ní sezónní na­bíd­ky, kte­rou tvo­ří edi­ce pro do­spě­lé s hoř­kou a bí­lou čo­ko­lá­dou, dá­le kla­sic­ká pří­chuť Mac­cha (ze­le­ný čaj) a na­ko­nec edi­ce pro stu­den­ty s po­vzbu­ze­ním na kaž­dé ty­čin­ce, si Ne­st­lé při­pra­vi­lo ty­to li­mi­to­va­né re­gi­o­nál­ní pří­chu­tě…

region příchuť
Tóho­ku Zun­da (kré­mo­vá pas­ta ze so­jo­vých fa­zo­lí)
To­či­gi To­chi­o­to­me (od­rů­da ja­hod pěs­to­va­ná v té­to ob­las­ti)
To­kio Ei­ta­ro Ku­ro­mitsu (tra­dič­ní ja­pon­ský si­rup z cuk­ru)
To­kio Rum Rai­sin (ro­zin­ky v ru­mu)
Jo­ko­ha­ma ja­ho­do­vý che­e­se­ca­ke
Tókai Wa­sa­bi (ja­pon­ský ze­le­ný křen)
Tókai Azuki (slad­ké čer­ve­né fa­zo­le)
Koshi­net­su Le lectier (od­rů­da hru­šek pěs­to­va­ná v té­to ob­las­ti)
Koshi­net­su bo­rův­ko­vý che­e­se­ca­ke
Koshi­net­su ja­bl­ko
Koshi­net­su Ichi­mi (ja­pon­ský čer­ve­ný pepř)
Kjóto Mac­cha (vý­běr ze­le­né­ho ča­je z té­to ob­las­ti)
Kjóto Ho­jicha (vý­běr pra­že­né­ho ča­je z té­to ob­las­ti)
Kjóto Yat­su­ha­shi (ja­pon­ská sko­ři­co­vá su­šen­ka)
Ši­ko­ku Iyo­kan (od­rů­da ci­tru­sů pěs­to­va­ná v té­to ob­las­ti)
Oki­na­wa (Kj­ú­šú) Amao (od­rů­da ja­hod pěs­to­va­ná v té­to ob­las­ti)
Oki­na­wa (Kj­ú­šú) Be­ni Imo (fi­a­lo­vá slad­ká bram­bo­ra)

Ty­čin­ky se pro­dá­va­jí v ba­le­ní po dva­nác­ti, a to za 840 je­nů (180 Kč). Mi­mo­ja­pon­ští zá­jem­ci mo­hou ně­kte­ré z nich se­hnat tra­dič­ně na J-Lis­tu, po­pří­pa­dě z Co­ol Ja­pan Now.

Hy-phen-a-tion