Obrovské popularity Vocaloida 01 využívá v Japonsku ve své honbě za ziskem stále více společností a nově se k nim přidal také nadnárodní řetězec pizzérií Domino’s Pizza. Ten totiž v Japonsku rozjel novou kampaň postavenou kolem appky pro iOS, pomocí které si lze objednat dovážku pizzy. To samo o sobě není nic moc nového ani originálního, avšak přítomnost Miku dodává tomuto nápadu zcela jiný rozměr.
Domino’s App feat. HATSUNE MIKU vedle objednávek obsahuje několik songů (viz YT kanál řetězce), které Miku nazpívala speciálně pro tento účel. Aplikace dále umožnuje pořizovat rozličné fotky s touto Vocaloidkou a přes fotoaparát zařízení dokáže s pomocí rozšířené reality proměnit krabici od pizzy v pódium, na kterém Miku předvede svoje vystoupení. Krabice, ve kterých je pizza objednaná přes tuto aplikaci dodávána, navíc obsahují tak povedené ilustrace, že je snad až škoda je vyhazovat. V Domino’s nepodcenili ani samotný způsob doručování a připravili pro tento účel itansha skútry (poslední obrázek v galerii).
Aplikace je k dispozici pro většinu novějších iOS hraček a měla by být dostupná i v nejaponských regionech. Mimo Japonsko si s ní ale pizzu přirozeně neobjednáte. Níže se můžete podívat na video, ve kterém prezident a výkonný ředitel japonské větve Domino’s Pizza, Scott Oellkers, appku představuje. Tato reklama se na 2ch rychle stala předmětem všeobecného posměchu.
http://youtu.be/gW2D_Votd2Y