Přestože pohled z okna tomu příliš nenasvědčuje, jaro se pomalu blíží a s ním i další z Hatsune Miku akcí v kombini řetězci FamilyMart. Jméno té nové zní Hatsune Miku de Sakura no Uta no Campaign a jejím tématem není nikdo jiný než Sakura Miku, o které jsme psali už v souvislosti s připravovaným Nendoroidem. V období od 5. března do 1. dubna rozšíří zmíněný řetězec svůj sortiment o rozsáhlou nabídku zboží s třešňovou verzí Vocaloida 01. Kampaň zároveň poslouží k propagaci blížícího se muzikálu Senbonzakura (Tisíc třešňových květůú, který se našel inspiraci ve stejnojmenném vocaloidím hitu.
A na co všechno ve stylu Třešnové Miku se březnoví zákazníci ve FamilyMart mohou těšit? Není toho málo: bento se sušenými sardinkami a švestkami, bento se smaženou rýží a vepřovým masem, hrnečky se želé, jahodový dezert Mont Blanc, rýžové koláčky s jahodovou příchutí a třešňovou náplní, Meiko saké, salát se švestkovým dresinkem, sendviče s bramborovým salátem, třešňové bonbóny Sakura no Ame, sladký nikuman s tváří Miku, melonpan ve tvaru i barvách jahody, nanuk s příchutí melounové sody, jahodový pan ve tvaru třešňového květu, Kasutera (japonský piškotový dortík) s jahodovou příchutí a čokoládové oplatky Hatsune Senbonzakura. Obaly všech těchto mňamek obsahují povedené tematické ilustrace od vybraných autorů.
Vedle vyjmenovaného zboží se na pulty kombini řetězce znovu dostane zeleninový (PoPiPo) džus, tentokráte již za správnou cenu podle Miku, tedy 200 jenů. Zákazníci, kteří v Sakura Miku kampani nakoupí za 500 a více jenů, budou mít navíc šanci vyhrát některou z připravených cen (viz obrázek níže).