Nová rytmická hra s Vocaloidy od Segy je na pultech více než dva týdny, takže jsou již známa prodejní čísla za týden první. Celkový počet prodaných kopií za toto období činí 159 592. Přestože se jedná o nejnovější a zatím nejpropracovanější titul ze série Project DIVA, tak za svými dvěma předchůdci značně zaostává. V loňském roce se Hatsune Miku -Project DIVA- Extend prodalo v prvním týdnu 184 673 kusů a o rok dříve dosáhla hra Hatsune Miku -Project DIVA- 2nd dokonce na číslo 241 467. Project DIVA f se tak v úvodní prodejnosti dostal pouze před prvotinu série (101 414).
Obecně vzato se nejedná o nějak špatná prodejní čísla (ostatně představují bezmála 75 % naskladněných kusů z první várky), nicméně je jasné, že se od tohoto titulu čekalo více. Za hlavního viníka je přitom považována konzole PlayStation Vita, pro kterou byl Project DIVA f exkluzivně vyvíjen. PS Vita je jako první z rodiny kapesních konzolí od Sony nekompatibilní s tituly na UMD discích a zároveň pro tuto platformu momentálně neexistuje dostatečné herní zázemí. Majitelé PSP a NGP tak zatím nemají mnoho důvodů proč na Vitu přecházet.
Jeden z členů vývojářského týmu na Twitteru upřesnil, že 10 % distribuce této hry (tedy cca 16 000 kopií) se uskutečnilo digitálně přes PlayStation Store. Dále v jednom z následujících tweetů uvedl, že s přihlédnutím k současným prodejům není příliš pravděpodobné, že by se Sega pustila do Project DIVA f 2, neboť do vývoje „f“ byly investovány příliš velké finanční prostředky. Zároveň však dodal, že samozřejmě neházejí flintu do žita, ale naopak chtějí z Hatsune Miku -Project DIVA- f udělat nejlépe se prodávající hru pro PS Vita za rok 2012.
S dalším zajímavým údajem přišla společnost Media Crate, jež se zabývá sledováním prodejnosti. Na základě shromážděných informací z dotazníků bylo zjištěno, že nejnovější produkt série Project DIVA vyvolal podstatně menší zájem u něžného pohlaví. Přitom předešlé tituly kupovaly ve větší míře právě ženy. U úvodní hry série to bylo dokonce v poměru 41,2 % ku 28,6 % (zbývající procenta představují nevyplněné dotazníky) ve prospěch něžného pohlaví. Naproti tomu Project DIVA f si podle všeho zatím kupují především muži, a to v poměru 32,4 % ku 20,5 %.