Hatsune Miku k nezadržení

Kdepak Miku, ta se nespokojí s „pouhým“ stříbrným a bronzovým lvem z festivalu v Cannes ve Francii.

Reklama od Google Chrome Japan, ve které vystupuje Vocaloid Hatsune Miku, si odnáší domů další cenu – tentokráte v kategorii reklam produkovaných neziskovými a nevládními organizacemi na mezinárodním festivalu reklam Ad Stars. Ten se koná každoročně v Jižní Koreji, konkrétně ve městě Busan. Do soutěže bylo zasláno 7 299 položek z celkového počtu 57 států. Miku jim to ale natřela.

A teď ke dvěma výše zmíněným časově starším oceněním: cenu stříbrného lva reklama získala v kategorii za značkový obsah v zábavní oblasti a toho bronzového pak v kategorii za prezentaci společnosti a poskytování informací v červnu na mezinárodním festivalu tvorby v Cannes.

V reklamě pro internetový prohlížeč od Googlu můžete slyšet píseň „Tell your world“ (Pověz to světu) od Hatsune Miku, kterou má na svědomí japonská hudební skupina Livetune. Dále v ní jsou záběry z koncertu v losangeleském Mikunopolis z 2. července, který se konal při výstavě Anime Expo.

Kam se na ni hrabe naše česká reklama se žlutým trabantem.

zdroj:   ANN