Japonský řetězec samoobsluh FamilyMart dnes prozradil, že na základě písně Po Pi Po od virtuální zpěvačky Hatsune Miku stvořil opravdový zeleninový nápoj. FamilyMart doposud nezveřejnil, kdy jej uvede do prodeje nebo jaké mu vůbec dá jméno. Jediné, co naznačil, je, jak bude vypadat samotná lahev, ale ani v tomhle ohledu nebyl příliš štědrý. To můžete konec konců vidět sami na obrázku.
Tvůrcem písně Po Pi Po, ze které se stal internetový hit, je Lamaze-P. A o co v ní vlastně jde? No, vlastně by klidně mohla sloužit jako reklama. Miku v ní víceméně jen vyzývá posluchače, aby její výtvor ochutnali, a přesvědčuje je o tom, jak úžasný je. Za zmínku ale stojí, že v písni samotné je uvedeno, že jedna lahev stojí 200 jenů. Bude tak určitě zajímavé vidět, jestli to FamilyMart dodrží.
„Po Pi Po džus“ ale není jediný počin FamilyMartu spojený s otaku. Tento měsíc totiž uvedl na trh masové taštičky s názvem Mikuman (což je mimochodem i slovní hříčka, neboť japonské označení pro tyto taštičky je „nikuman“). Mimo jiné také v březnu poskytl své čtyři prodejny pro speciální akce spojené s Miku. Každý, kdo v tu dobu utratil více než 390 jenů, obdržel jeden dárek s Miku tématikou, z celkového počtu 8000.
Na závěr si ještě můžete onu Po Pi Po píseň, ač ji už nejspíše znáte, poslechnout.
http://www.youtube.com/watch?v=T0-2lzA7_Cg