Zeleninový džus od Hatsune Miku se stává skutečností

Ja­pon­ský ře­tě­zec sa­mo­ob­sluh Fa­mi­ly­Mart dnes pro­zra­dil, že na zá­kla­dě pís­ně Po Pi Po od vir­tu­ál­ní zpě­vač­ky Hat­su­ne Mi­ku stvo­řil oprav­do­vý ze­le­ni­no­vý ná­poj. Fa­mi­ly­Mart do­po­sud ne­zve­řej­nil, kdy jej uve­de do pro­de­je ne­bo ja­ké mu vů­bec dá jmé­no. Je­di­né, co na­zna­čil, je, jak bu­de vy­pa­dat sa­mot­ná la­hev, ale ani v to­mhle ohle­du ne­byl pří­liš štěd­rý. To mů­že­te ko­nec kon­ců vi­dět sa­mi na ob­ráz­ku.

Tvůr­cem pís­ně Po Pi Po, ze kte­ré se stal in­ter­ne­to­vý hit, je La­ma­ze-P. A o co v ní vlast­ně jde? No, vlast­ně by klid­ně moh­la slou­žit ja­ko re­kla­ma. Mi­ku v ní ví­ce­mé­ně jen vy­zý­vá po­slu­cha­če, aby je­jí vý­tvor ochut­na­li, a pře­svěd­ču­je je o tom, jak úžas­ný je. Za zmín­ku ale sto­jí, že v pís­ni sa­mot­né je uve­de­no, že jed­na la­hev sto­jí 200 je­nů. Bu­de tak ur­či­tě za­jí­ma­vé vi­dět, jest­li to Fa­mi­ly­Mart do­dr­ží.

„Po Pi Po džus“ ale ne­ní je­di­ný po­čin Fa­mi­ly­Mar­tu spo­je­ný s ota­ku. Ten­to mě­síc totiž uve­dl na trh ma­so­vé taš­tič­ky s ná­zvem Mi­ku­man (což je mi­mo­cho­dem i slov­ní hříč­ka, ne­boť ja­pon­ské ozna­če­ní pro ty­to taš­tič­ky je „ni­ku­man“). Mi­mo ji­né ta­ké v břez­nu po­sky­tl své čty­ři pro­dej­ny pro spe­ci­ál­ní ak­ce spo­je­né s Mi­ku. Kaž­dý, kdo v tu do­bu utra­til ví­ce než 390 je­nů, ob­dr­žel je­den dá­rek s Mi­ku té­ma­ti­kou, z cel­ko­vé­ho po­čtu 8000.

Na zá­věr si ješ­tě mů­že­te onu Po Pi Po pí­seň, ač ji už nej­spí­še zná­te, po­slech­nout.

http://​www.​youtube.​com/​watch?​v=T0-​2lzA7_​Cg

zdroj:   ANN
Hy-phen-a-tion