Moeshu summit 2011

Už jsme ta­dy dří­ve psa­li o Ano­Ha­na sa­ké. Je­nomže jak to tak vy­pa­dá, li­ho­var Bu­kou z měs­ta Chi­chi­bu ne­ní ani zda­le­ka je­di­ný, kdo při­šel s ná­pa­dem na­le­pit na tra­dič­ní ja­pon­ský al­ko­hol ně­ja­kou tu moe ná­lep­ku. Je jich na­o­pak do­kon­ce už to­lik, že moh­li 10. říj­na uspo­řá­dat v Aki­ha­ba­ře již dru­hý roč­ník Mo­eshu sum­mi­tu, ne­bo­li sra­zu pro­dej­ců moe al­ko­ho­lu.

Le­toš­ní­ho roč­ní­ku se zú­čast­ni­lo ví­ce než 20 fi­rem, z nichž kaž­dá na­bí­ze­la hned ně­ko­lik moe al­ko­ho­lic­kých pro­duk­tů, od tra­dič­ní­ho rý­žo­vé­ho se­ishu, přes růz­né ochu­ce­né al­ter­na­ti­vy až po tvr­dé sho­chu. Fakt, že nejde o nic ji­né­ho, než jen o oby­čej­né pi­tí, kte­ré kou­pí­te v kaž­dém dru­hém ob­cho­dě, pou­ze „oko­ře­ně­né“ kres­le­nou ná­lep­kou, zřej­mě ne­od­ra­dil vel­ké množ­ství ná­vštěv­ní­ků, kte­ří se k aki­ha­bar­ské UDX bu­il­ding při­šli na ak­ci po­dí­vat. Ne­bo je mož­ná při­lá­ka­la jen ta pes­t­rá na­bíd­ka ochut­ná­vek, kte­rá by­la ta­ké sou­čás­tí ak­ce.

Ak­ce se ko­na­la za pod­po­ry mi­nis­ter­stva prů­mys­lu a ob­cho­du a ta­ké ja­pon­ské ná­rod­ní agen­tu­ry pro roz­voj ces­tov­ní­ho ru­chu. Ofi­ci­ál­ně jde o dob­ro­čin­nou ak­ci, pro­to­že část z vý­děl­ku pů­jde na po­moc se­ve­ro­vý­cho­du ze­mě, kte­rý se stá­le vzpa­ma­to­vá­vá z ni­či­vé cuna­mi. Dí­ky tak­to sil­ným part­ne­rům je ale vel­ká šan­ce, že se bu­de v bu­douc­nu opět ně­kdy opa­ko­vat. Tak­že po­kud vás mr­zí, že jste tu­to ochut­náv­ku ma­za­ných ob­chod­ních tak­tik moe sa­ké pro­švih­li, tak ne­věš­te hla­vu – nej­spí­še bu­de­te mít ješ­tě šan­ci. Pro­za­tím zde má­te ale­spon ga­le­rii fo­to­gra­fií (Aki­ba­Blog, Man­ta­nWeb).

Hy-phen-a-tion