One Piece opět láme rekordy a čtou jej převážně dospělí

Man­ga o pi­rát­ské chás­ce od Eii­chi­ra Ody již tra­dič­ně, s kaž­dým no­vým vy­da­ným svaz­kem, bo­ří re­kor­dy pro­dej­nos­ti. Za­tím po­sled­ní­ho svaz­ku (61.), kte­rý se do pro­de­je do­stal 4. úno­ra, se pro­da­lo za pou­hé tři dny  2 086 080 ku­sů. Tím pa­dl re­kord 60. svaz­ku stej­né man­gy, kte­ré­ho se po čtyřech dnech pro­da­lo 2 094 123 ku­sů. Při ce­ně za je­den kus 420 je­nů, tak One Pie­ce za tři dny vy­dě­lal 876 153 600 je­nů, což v pře­poč­tu či­ní asi 190 800 000 ko­run čes­kých. Zdá se, že Sla­má­ky sku­teč­ně nelze za­sta­vit.

K už tak ne­u­vě­ři­tel­ných čís­lům se ješ­tě při­da­la zprá­va s pře­kva­pi­vý­mi vý­sled­ky sta­tis­ti­ky o vě­ku čte­ná­řů. Pod­le ní je téměř 90% čte­ná­řů One Pie­ce star­ších osm­nác­ti let. Což je znač­ně v roz­po­ru s cí­lo­vou vě­ko­vou sku­pi­nou ko­lem dva­nác­ti let. V po­řa­du, kte­rý to­to tvr­ze­ní uve­dl, se ho­vo­ři­lo s ně­ko­li­ka do­spě­lý­mi fa­nouš­ky, nej­ví­ce za­bo­do­va­la že­na, kte­rá řek­la, že o One Pie­ce je­ví vět­ší zá­jem než je­jí ma­lý syn.

Věk Pro­cen­tu­ál­ní po­díl čte­ná­řů
1 – 18 12%
19 – 29 43%
30 – 49 32%
50+ 13%
Hy-phen-a-tion