2ch šílenství nad K-On přívěšky

Japonská společnost Asahi ve středu rozjela za pomoci obchodních řetězců Lawson, SevenEleven a CircleK zajímavou marketingovou kampaň. Ta spočívá v prodeji půllitrových lahví čaje Jurokucha, na čemž by přirozeně nebylo nic zvláštního, pokud by ovšem ke každé láhvi nebyl přidán přívěšek na mobil s jednou z pěti hlavních postav anime K-On ve stylu chibi figurky. O patřičnou medializaci této akce se stará nejen tento oficiální plakát, ale i reklama v TV. K-On fans se samozřejmě chopili příležitosti a začali tento čaj hojně nakupovat. Jak na jejich adresu kdosi ironicky poznamenal, fanoušci mají takovou radost z pokračování mangy, že skupují i blbosti.

V souvislosti s touto událostí se na známém diskuzním serveru 2chan jako obvykle vyrojili kreativní a nápadití otaku a začali zde prezentovat své nejroztodivnější výtvory s výše zmíněnými přívěsky. A vy se na ně můžete mrknout v této galerii…