MikuMikuDance + Kinect = ultimativní spojení

I když to vy­pa­dá, že po­hy­bo­vá ná­stav­ba Ki­nect pro kon­zo­li Xbox 360 od Micro­sof­tu v Ja­pon­sku skon­čí ja­ko pro­pa­dák (prav­dě­po­dob­ně i dí­ky na­sy­ce­nos­ti ta­měj­ší­ho tr­hu kon­zo­lí Wii od Nin­ten­da), je­den ob­rov­ský po­ten­ci­ál v ní přes­to spo­čí­vá. Fa­nouškům Hat­su­ne Mi­ku se sys­tém kon­zo­le totiž po­da­ři­lo (dí­ky jed­no­mu OSS pro­jek­tu) při­způ­so­bit po­tře­bám soft­wa­ru Mi­ku­Mi­kuDan­ce, dí­ky če­muž ny­ní mů­že­te pro Mi­ku vy­tvá­řet vskut­ku oso­bi­té cho­re­o­gra­fie. To ale ne­ní všech­no. Po­kud si ke Ki­nec­tu s MMD ješ­tě při­po­jí­te ná­h­lav­ní soupra­vu s dis­ple­jem, mů­že­te si ta­neč­ků Hat­su­ne Mi­ku uží­vat ve vir­tu­ál­ní re­a­li­tě a to i z je­jí­ho vlast­ní­ho po­hle­du. O mož­nos­tech pro­po­je­ní Ki­nec­tu s MMD se sa­mi mů­že­te pře­svěd­čit v tom­to vi­deu.

Hy-phen-a-tion